FANDOM

MonikaRoom

Розмова Моніки з гравцем

Третій акт — передостанній акт гри, в якому беруть участь тільки персонаж гравця і Моніка.

Монолог Редагувати

Після перезапуску гри в кінці Другого акту гравець і Моніка залишаються в кабінеті одні. Через вікна видніється подібний космічному пейзаж з пульсуючими туманностями. В цей час гра перевіряє список процесів комп'ютера гравця на наявність програм захоплення відео. Гра реагує на наявність в процесах одного з чотирьох виконуваних файлів:

$ stream_list = ["obs32.exe", "obs64.exe", "obs.exe", "xsplit.core.exe"]

Якщо програм призначених для запису і стрімінга виявлено не буде, то Моніка спробує вгадати справжнє ім'я гравця, назвавши ім'я облікового запису ОС, в якій гра запущена. Моніка визнається, що вона закохана не в протагоніста, а в справжнього гравця — того, хто знаходиться з того боку гри.

Моніка розповість про те, як вона видалила з гри Нацукі і Юрі, вказавши на факт існування директорії, де зберігаються персонажі гри. Якщо гра запущена через сервіс Steam або в MacOS, вона також опише як їй вдалося знайти цю директорію. Потім Моніка запустить міні-гру зі складанням поеми:

  • Звичайного набору слів в ній представлено не буде: замість цього гравцеві потрібно буде вибирати з десятка варіантів імені «Моніка», більшість з яких має «пошкоджений» вид. Порушення виведення тексту генеруються випадково за рахунок літерної генерації слів.
  • Кожен символ має 25% шансів бути зміненим на пробіл.
  • Якщо символ не змінений на пробіл, він має шанс в 25% бути зміненим на один з ґлітч-символів.
  • Цього разу вибір слова не матиме ніякого впливу на подальші події.

Після цього гра знову перевірить наявність програм захоплення відео в процесах. Якщо хоча б один з них запущений, то розгорнеться невелика додаткова сцена, в якій Моніка попросить не записувати її на відео. Потім вона зробить вигляд, що хоче в черговий раз налякати гравця, а потім зробить це по-справжньому, сказавши, що вона пожартувала.

Ігровий інтерфейс практично не працює: гра не дає гравцеві зберегти прогрес, виводячи повідомлення «У цьому немає ніякого сенсу. Не бійся, я нікуди не зникну».

Теми для розмови Редагувати

Моніка продовжить говорити з гравцем на різні теми, роблячи довгі паузи між кожним монологом, щоб вона могла в перервах просто дивитися на гравця серед цього нескінченно віддаленого від світу місця.

Для Моніки було написано понад 55 різних монологів, що з'являються у грі в різному порядку (монолог #26 видалений з гри, оскільки був пов'язаний з також віддаленим сюжетним моментом, монолог #14 в грі не відтворюється).

Монолог #14 можна прочитати тільки в скрипті гри. Моніка дивується, що ти хочеш дізнатися про всі її монологи через скрипти і порівнює це з «розкриттям мізків і прочитанням думок про людину».

Якщо в цьому акті гра буде закрита, а потім знову відкрита, гравець знов виявиться наодинці з Монікою (вступний екран і головне меню будуть відсутні). Моніка поскаржиться гравцеві, що вона бачила лякаючий її сон і попросить дізнатися причину цього. Якщо після цього продовжити перезапускати гру, Моніка зрозуміє причину своїх бачень і спочатку попросить гравця так не робити, але потім скаже, що вона не проти, тому що її заспокоює думка про те, що Ви до неї повертаєтеся.

  • У Моніки є 5 різних реплік пов'язаних з її сновидіннями для кожного нового перезапуску. Якщо після цього перезапускати гру, вона буде повторювати п'ятий варіант.

Якщо під час діалогу Моніки натиснути кнопку «пропуску», вона пожартує з Вас за спробу пропустити її розмову, а потім відключить кнопку до кінця акту і продовжить перерваний монолог.

Видалення Редагувати

Моніка буде повторювати свої монологи до тих пір, поки її файл персонажа «Monika.chr» не буде видалений з відповідної директорії. Як тільки файл персонажа буде видалений, її спрайт зруйнується. Моніка лякається того, що відбувається і просить Вас допомогти їй. Потім вона розуміє, що причиною є дії гравця. Моніка каже, що вона відчуває себе зрадженою, але потім висловлює каяття за всі свої дії. Вона самостійно видалить з гри свій файл персонажа і перезапустить гру, повернувши гравця до титульного екрану, тим самим почавши Четвертий акт.