FANDOM

Протагоніст — один з головних героїв і єдиний іграбельний персонаж у Doki Doki Literature Club!. У Протагоніста може бути будь-яке ім'я дане гравцем, але при цьому він і гравець — різні особистості.

Зовнішність Редагувати

Протагоніста можна побачити тільки у Акті 1, коли Сайорі обіймає його. Єдине, що можна побачити, це його спину, завдяки чому можна побачити його коротке темно-коричневе волосся і тьмяну шкіру.

За ростом він близький до Сайорі і Моніки.

Особистість Редагувати

Протагоніст був створений як типовий головний герой візуальних новел. Він поводиться досить безглуздо і грубо з Сайорі, його подруги дитинства; дражнить цундере Нацукі; теплий у стосунках з соромливою Юрі, і вагається навколо популярної у школі Моніки. Згідно Дену Салвато його характеру цілеспрямовано приділяли дуже мало уваги.

Інше Редагувати

  • У Акті 2 Протагоніст перестає звертати увагу на ігровий світ, а Моніка намагається зв'язатися саме з гравцем.
  • Єдиний персонаж не зацікавлений у романтичних стосунках з протагоністом — Моніка, так як вона закохується саме у гравця, а не у Протагоніста.
  • У всіх випадках визнання кохання Протагоністом дівчата гинуть, Нацукі є винятком, проте її видаляють після визнання.(Можливо,що Нацукі вмирає під час Акту 2, коли у неї ламається шия (Кінцівки (Кінцівка Нацукі) , а Моніка відновила її файл.)