FANDOM

"The Portrait of Markov (Портрет Маркова)" — назва книги, яка з'являлася в 1 і 2 Актах. Протагоніст вперше читає її з Юрі у другому дні Акта 1 . Ця подія дозволяє розблокувати зображення з Юрі у фінальних титрах.

ЗмістРедагувати

Акт 1Редагувати

В Акті 1 Юрі говорить протагоністу про книгу. Коли він запитує про сюжет книги, вона відповідає: "загалом, ця книга про старшокласниці, яка переїжджає до своєї молодшої сестри з якою давно не спілкувалася... Але незабаром після цього її життя стає вкрай дивною. Вона стає метою ув'язнених, які втекли з в'язниці, в якій проводять експерименти на людях... І ось, коли її життя в небезпеці, їй доводиться вибирати, кому довіряти. Що б вона не робила, в результаті вона обриває майже всі свої зв'язки і її життя починає розвалюватися...".

Акт 2Редагувати

В Акті 2 Юрі більш докладно розповідає про книгу, кажучи: "В основі лежить історія про релігійний табір, перетворений у в'язницю для експериментів над людьми. У кожного потрапляє туди людини є одна характерна риса, яка перетворює їх в спраглі крові машини для вбивства. Але заклад працює з часом все гірше, і вони водять селективне розмноження для піддослідних, ампутуючи їм кінцівки і прикріплюючи їх до — Ой, вибач, я трохи видала сюжет...".

Цікаві фактиРедагувати

  • Багато людей припускають, що ця книга пов'язана з наступною грою Дена Салвато , "Project Libitina" . Це, швидше за все, пов'язано з тим, що у книзі "Портрет Маркова" проводяться експерименти з людьми у релігійному таборі, аналогічні змісту веб-сайту Project Libitina.
  • За словами протагоніста, головна героїня книги нагадує йому про Юрі, тому що вона як слід обмірковує все, що говорить і робить. Юрі відповідає на це по-різному, в залежності від Акта, на якому знаходиться гравець.
    • У Акті 1 Юрі реагує схвильовано і каже: "Бути схожою на неї... По-моєму це жахливо!".
    • У Акті 2 Юрі реагує схвильовано і нервово намагається змінити тему.
  • Незважаючи на те, що гра про Літературному Клубі , тільки 2 літературні речі згадувалися в грі, а одна з них — це "Портрет Маркова", інша — "Ванільні Дівчатка".