FANDOM

MainMenuAct2

Головне меню другого акту

Акт 2 ознаменує поворотний момент у грі, коли гра з милої і безневинної візуальної новели перетворюється на справжній психологічний хоррор. Сайорі, видалена Монікою, відсутня у даному акті. У цьому акті можна побачити напористий характер Моніки, бачачи те, як вона втручається і підробляє діалоги з Юрі і Нацукі. У цьому акті ви можете вибрати романтичну лінію Юрі або Нацукі, однак починаючи з другого дня ви будете змушені йти по романтичній лінії Юрі. Моніка буде неодноразово втручатися у ваші розмови, накладати чорні пікселі на очі і рот Нацукі, а також змінювати характер Юрі, яка стає одержима протагоністом. Також є припущення, що Моніка змінила характер батька Нацукі зі строгого до жорстокого. Юрі постійно сперечається з Нацукі, що доводить, що Моніка втручається в їхні стосунки. Деякі діалоги були перезаписані на замінені букви з чорним фоном та світловим текстом, через що здається, що Моніка щось приховує від гравця.

Гравець стикається з декількома виборами, але більшість з них призводять до одного й того ж: Нацукі і Юрі сперечаються і намагаються схилити протагоніста на свою сторону, а Моніка виводить його з класу і не дає зробити вибір.

Коли гравець вибирає, з ким йому провести вихідні, курсор сам встає на ім'я Моніки, і ніякий інший варіант вибрати не можна. Якщо ж спробувати вибрати іншого персонажа, то на екрані з'являться очі Юрі, а також таблички для вибору, де написано «Тільки Моніка».

В кінці Протагоніст вислуховує визнання Юрі. Незалежно від вибору гравця, Юрі заколює себе ножем до смерті. Протагоніст проводить поруч з тілом Юрі тривалий час — цілі вихідні, а потім з'являється Нацукі. Вона помічає труп Юрі, її рве і вона тікає з класу. Потім приходить Моніка. Вона видаляє Юрі і Нацукі.