FANDOM

"Parfait Girls (Ванільні Дівчинки)" — назва манги, яка з'являлася в Акті 1, яка характеризує тему гри і персонажів. Збірка всіх випусків зберігається у шафі Нацукі, так як її батько не схвалює зберігання манги у них вдома. Ця манга пророкує події і містить "короткий зміст" мотивів персонажів.

ЗмістРедагувати

Протагоніст вперше читає "Ванільних Дівчаток" з Нацукі у другому дні Акта 1. Ця подія дозволяє розблокувати зображення з Нацукі у фінальних титрах.

"Ванільні Дівчинки" пояснюється як "4 дівчинки в яскравих нарядах з вражаючими аніме-позами". Можливо, це відсилання до зображення дівчаток-учасниць клубу в головному меню гри.

Нацукі каже, що "Ванільні Дівчинки" це досить проста манга на початку, але тебе затягує, коли ти дізнаєшся про передісторію персонажах і їх романи. Це передбачає залишок гри.

"Ванільні Дівчинки" також є причиною любові Нацукі до готування. Це наводить на той факт, що парфе це тип французьких десертів, зроблених зі збитих вершків, яєць та фруктів.

Факти Редагувати

  • Словник Urban Dictionary описує "Ванільних Дівчаток" як "різних, незвичайних дівчаток, повних сюрпризів і дитячих комплексів, з прихованими "шарами" і зазвичай приховують свої почуття під шарами милоты і пухнастості"[1]. Також це відноситься до всіх дівчаткам з гри.
  • Мінорі - це єдиний персонаж (крім Аліси), згаданий в грі, так як це улюблений персонаж Нацукі. В японському, "мі норі" означає єдиний, і "хв орі" означає Мандарин; однак, це може бути просто збігом. Це може ставитися до Сайори, так як читач завжди погано через її невдач.
  • Досить цікаво, що в одній із глав всі дівчатка одержимі хлопцем з магазину морозива. Ця незрозуміла деталь може ставитися до того, як всі дівчатка зацікавлені в Протагоністові, а може бути просто випадковою інформацією.
  • Незважаючи на те, що гра про Літературному Клубі , тільки 2 літературні речі згадувалися в грі, а одна з них — це "Ванільні Дівчинки", інша — "Портрет Маркова ".
  • Другий персонаж згадується, коли Нацукі переказує історію в третьому дні. Протагоніст говорить "Мінорі і Аліса знайшли-", перш ніж Нацукі знову розсердиться з-за того, що Моніка прибирає всю її мангу на верхню полицю шафи.

Примітки Редагувати

  1. "Ванільні Дівчинки" Urban Dictionary